Välkommen till Tilltalande

torsdag 26 januari 2017


Välkommen till Tilltalande!

Jag har startat den här bloggen för att få dyka ner djupare i mitt intresse för stil och dela med mig av vad jag hittar. 


Det kommer att handla om stil, stil i kultur, stilhistoria och stilpersonligheter. Stil som i kläder, accessoarer, inredning, design. Stilhistoria som i vad som har varit populärt, plagg som har försvunnit, stil som refererar till flydda tider. Stil i kultur: vilka uttryck av stil jag roas och fascineras av i litteratur, film och konst. Stilpersonligheter som i människors stil jag beundrar, inspireras och charmas av. 

Jag kommer att bli väldigt glad om jag lyckas skapa ett samtal om stil på den här bloggen, så var inte rädd för att kommentera!

Vänligen


Therése




Post Comment
Skicka en kommentar